kenapa x ada chatbox mcm dulu?

View previous topic View next topic Go down

kenapa x ada chatbox mcm dulu?

Post  marinamahat on Thu Jul 02, 2009 9:52 am

kalau ade best jgk
bounce
avatar
marinamahat
Student

Posts : 9
Join date : 2009-06-24
Age : 31

View user profile

Back to top Go down

Re: kenapa x ada chatbox mcm dulu?

Post  Admin on Thu Jul 02, 2009 1:56 pm

biasa la org baru tergagap2 buat forum ni... hehe... dah try masukkan chatbox baru2 ni tp x kena dgn theme layout... so ada pelik sikit... nnt dh berjaya setel saya akan on kan balik chatbox... ramai gak duk tunggu nih... hehe cheers
avatar
Admin
Webmaster
Webmaster

Posts : 59
Join date : 2009-06-04

View user profile http://idmalaysia.forumotion.com

Back to top Go down

Re: kenapa x ada chatbox mcm dulu?

Post  riderx on Sat Jul 04, 2009 9:20 am

huhu..yup..shoutbox akan menambahkan seri... huhu

adeh..keahlian masih tak sampai seratus org..huhu...
avatar
riderx
Practical Trainer
Practical Trainer

Posts : 37
Join date : 2009-06-08
Age : 33
Location : Kuala Terengganu / Shah Alam

View user profile

Back to top Go down

Re: kenapa x ada chatbox mcm dulu?

Post  carcofinny on Sat Jul 04, 2009 10:02 am

x pa quality lbh ptg dari quantity.... hehe... ni ada 41 orang pun yang aktif dua tiga orang pun x guna gak... hahaha lol!
avatar
carcofinny
Junior Designer
Junior Designer

Posts : 53
Join date : 2009-06-05

View user profile

Back to top Go down

Re: kenapa x ada chatbox mcm dulu?

Post  riderx on Sat Jul 11, 2009 11:32 am

why not put a weekly design excercise..mcm polling utk sketch/design stuff ide..atau wat 3D model ke.. Very Happy
avatar
riderx
Practical Trainer
Practical Trainer

Posts : 37
Join date : 2009-06-08
Age : 33
Location : Kuala Terengganu / Shah Alam

View user profile

Back to top Go down

Re: kenapa x ada chatbox mcm dulu?

Post  Admin on Sat Jul 11, 2009 12:46 pm

buleh nak buat tapi tgk yg aktif masih kurang lagi tapi boleh saja... tapi kalau ada hadiah lagi ramai akan tertarik... saya tgh berfikir untuk buat satu souvenir berbetuk tshirt @ keychain @ dll sbg hadiah... tapi kalau ada sponsor lagi bagus...

p/s. riderx... elok bukak satu topik baru mengenai discussion ni... nnt bercampur2 susah nak refer... k... cheers
avatar
Admin
Webmaster
Webmaster

Posts : 59
Join date : 2009-06-04

View user profile http://idmalaysia.forumotion.com

Back to top Go down

Re: kenapa x ada chatbox mcm dulu?

Post  Admin on Sat Jul 11, 2009 12:48 pm

oh ya... marina... chatbox dah ada... boleh try tp macam ada glitch sikit... tp boleh dipakai buat sementara saya cari theme layout yang bersesuaian... cheers
avatar
Admin
Webmaster
Webmaster

Posts : 59
Join date : 2009-06-04

View user profile http://idmalaysia.forumotion.com

Back to top Go down

Re: kenapa x ada chatbox mcm dulu?

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum